lauantai 13. joulukuuta 2014

Luukku 13: 20 faktaa minusta

Nyt te saatte kuulla minusta ne kuuluisat 20 faktaa.

1. Olen koiraharrastaja, valokuvaaja ja bloggaaja
2. Olen 13v
3. Minulla on 2 omaa koiraa, 2 kania ja 1 gerbiili
4. Meillä on kotona yhteensä 6 koiraa, 3 gerbiiliä ja 2 kania
5. Haluaisin Sirun ensi vuoden pentueesta pennun itelleni
6. Minulla on tällä hetkellä kamerana Canon EOS 1000D
7. Saan joululahjaksi Canon EOS 1200D:n tai 100D:n
8. Koirat, jyrsijät, hevoset, kaverit/ystävät ja harrastukset on mun elämä
9. Haluaisin oman valokuvaus-studion
10. Oon Instagramissa nimellä @janetteeews
11. Vihaan sitä snapchatin lataushaamua joka alkaa pomppiin puolelta toiselle ku sää vedät alaspäin niitä snäppikeskusteluja
12. Meen ensi vuoden Kennelliiton koiraleirille
13. Lähden ensi viikolla ostaan mun kaverin kanssa joululahjoja
14. Haluaisin belgianpaimenkoira tervueren
15. Asun pikku kylässä Pohjois-Pohjanmaalla
16. Oon koiratavarahamstraaja
17. Oon huono matikassa ja fysiikassa
18. En tykkää koulusta
19. Haluaisin että tulis kunnon lumikinokset!
20. Odotan joulua ihan sikana!


2 kommenttia:

  1. Mitä tos ekan faktan lopus lukee? :D "...vuodena 2 3..." Ja taisin ainakin joten kuten tietää kaikki :) hyvä minä! :'D mäki ootan jouluu ja kunnon lumia ja pakkasia enemmän ku tarpeeksi! Muutetaan hei lappiin aina talveksi niin siellä toivottavasti lunta riittäisi! ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää kirjotin ton puhelimella ja sit se jotenki hyppii aina riviltä toiselle niin tulee koko ajan virheitä...

      Poista