lauantai 2. tammikuuta 2016

SIRUN AAKKOSET


Aaamu eli se aika kun ei tarvii enään nukkua.
Bitch, eli semmone nimi jota mun omistajan äiti käyttää useesti ku minusta puhutaan, enkä tiiä mitä se tarkottaa?
Chili aka bestfriend<3
Duracell, tämäki on semmonen nimitys mitä minusta käytetään. Aika osuvaki vissii.
Elämä, aika perusjuttu mutta aatelkaa jos ei ois elämää ei ois suakaan. Tää on siksi tärkiä osa näitä aakkosia!
Finland, eli Suomi, eli se kiva paikka missä me asutaan.
Gordoninsetterit, kamalimpia otuksia mitä tiiän!
Hiiret, semmoset pikkuset räppänät joita on kiva aina pellolla jahata ja kantaa suussa. Meiläki on kotona yks hiiri joka on mun hyvä kaveri mutta se ei vissiin oikiasti hiiri oo vaan joku kerbiili.
Ilona, se musta kaveri joka täälä mun kanssa assuu.
Janettte, mun omistaja ja se jolta saa ruokaa ja huomiota. Semmonen kiva ihminen mutta se on joskus tylsä ku se mua komentaa. Mutta mää sitä aina piristän!
Koti, paikka josa mää aina saan olla ja josa on mukavaa.
Lumi, semmosta valkosta höttöä jossa voi leikkiä ja joka on kylmää. Ja kun on lunta jouvun aina pukeutuun maailman noloimpiin kamppeisiin, MANTTELEIHIN!!
Minä eli oman elämäni printetta ja maailman napa.
Namit eli ne huippukivat jutut aina reeneissä joita saa kun tekee oikein. En ymmärrä miks ei saa       vaikka tekis väärinki?
Oma paikka, se johon mut aina käsketään ku perseilen. On se ihan kiva ja lämminki ja mullon niitä monta täälä mun huoneessa!
Pinkki, mun oma väri jota ei muut saa käyttää!!
Qissat, ne ihmeelliset pöydillä kävelijät ja naukujat jotka aina kehrää ku niihin joku ihminen koskee.
Ruoka eli se yksi mun päivän kohokohdista, se on semmosta tosi hyvvää.
Silmät eli ne pallot pääsä joita ilman ei voi nähä ees leluja tai agiesteitä!! Ja sitte tähän vois laittaa kyllä sylinki, eli sen paikan jossa voi nukkua ja josa on lämmintä.
Treenit, se maailman paras asia kun pääsee omistajan kans tekemään kaikkea hauskaa!
Uni se semmonen asia jota kyllä tarvii mutta en ymmärrä miksi, kyllä määki aina öisin nukun ja joskus päivisin jos ei oo muuta tekemistä. Mutta se on ihan hirviän tylsääää.
Veera, semmonen mun omistajan kaveri jonka kans mun omistaja ei ossaa olla hilijaa ja joka aina meille tullee ja jota mää aina nään.
Waka, se mun uus ystävä. Kaikki sitä peekin peekeleeksi kuttuu mutta se on ihan kiva pentu!
X-mas eli joulu eli se aika jolloin kaikki syö hirviänä ja minäki saan kinkkua ja kaikkia hyvvää.
Yleisö, jonka mää joka paikkaan tahtosin mun taitoja ihhailemmaan.
Zuuri eli semmone kokoluokka jossa minäki haluaisin olla ja esitän olevani. Mun unema ois olla zuuri pelottava koira!
Ohjeet, ne joskus kivat mutta joskus tyhmät jutut. Miksen mää saa ikinä antaa ohjeita, vaan mua vanhemmat koirat ja mun perheen ihmiset mulle aina niitä latelee. Epiä.
Äiti eli Pietarinjängän Ceea<3
Ökimööli, eli glögi eli sellanen neste jota minä en saa juua.

Täsä oli mun omia aakkosia terveisin. Siru

8 kommenttia: