lauantai 26. heinäkuuta 2014

Hellepäiviä ja metsälenkkejä

Suunnitelmiin tuli muutoksia eikä meille tulekkaan sitä venäjänajokoiraa. Joten iskä on katellut itsellensä suomenpystykorvaa. Mutta mua se ei sillain haittaa koska Ilonasta tuli kokonaan mun oma, vaikka se ei olekkaan mun nimissä (äiti ei ala siirtään enään sitä mun nimiin kun se on jo kuitenkin ennen äitiä ollut 2 ihmisen nimissä) mutta siis Ilppana on nyt minun ja muuttaa asumaan mun huoneeseen eteisestä<3 Oon jo tässä suunnitellut mimmosen pedin Ilonalle ostan. Ja nyt täälä mun huoneessa onkin tilaa kun täältä lähti kirjahylly, rahi ja paljon muuta pois. Voin myös tehdä huoneenesittely-videon jos haluatte? Mutta siis asiaan. Eilen kuvasin ulkona Sirua ja Ilonaa, ja olen hyvin tyytyväinen kuviin että pitkä pinnaisiin tytteleihini kun jaksoivat sen puolituntii olla kuvattavana :) (paitsi Siru kyllä jossain vaiheessa juoksi sisään pakoon kärpästä...:´D joten saimme jatkaa kuvaamista jonkun aikaa Ilonan kanssa kahdestaan :D) Mutta tässä nää ihanat kuvat mitkä sain otettua<3















Olin muuten viime yön mummulassani yötä ja mulla oli siellä Siru mukana. Ja otin sieltäkin kuvia, ne ei oo kylläkään kaikki mitään eläin kuvii mutta otin vaan kaikkii taiteellisii kuvii :) Tässä mummulakuvat:











Tarkoituksella heilahtanut.
Riemu<3

 Ja tänään kävin vielä pienellä kävelyllä Sirun ja Ilonan kanssa :) Ja siitäkin vielä kuvat.






 Tämmöinen postaus nyt. Tästä tulikin pitkä...:D Mitkä kuvat ovat lemppareitanne? :)

5 kommenttia:

  1. Vähä kiva :D sul on toine koira! Onnittelut Tassuilla tallustellen tiimiltä ;) jos tästä aiheesta nyt voikaan onnitella :'D ja mun lemppari kuva noista on se eka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja tottakai voi onnitella! :) ;D Joo se on kyllä kans kiva kuva, ja pääsi mun banneriksikkin väliaikaisesti ;D

      Poista
  2. Minä ainakin toivoisin huoneen esittelyä. :) Onnea kun sait toisen koiran!!

    VastaaPoista
  3. Toi eka on aivan paras kuva! ;) Ja tosi hyvä postaus :D

    VastaaPoista