perjantai 29. elokuuta 2014

Siru 3v

Siru täytti siis nyt 27.8 3 vuotta (sori tää tulee nyt pari päivää myöhässä mutta en oo päässy koneelle). Ei voi uskoa miten aika on menny noin nopeeta, vasta se oli pieni pallero mun sylissä joka taapersi muun lauman perässä vähän vielä haparoivin askelin. Nyt se on 3 vuotias neiti jossa vauhtia riittää! Oon niin ylpeä pienestä muwustani! <3 En voi enää ajatellakkaan ensimmäiseksi omaksi koiraksi muuta kuin Sirua! Jos en perheeni kanssa olisi mennyt 3 vuotta sitten käymään isopappani synttäreillä, nähnyt siellä Sofian perhettä ja äiti ei olisi puhunut Sofian äitille niin mulla ei nyt olisi Sirua. Aatella miten olisi asiat mennykkin silloin toisin niin en istuisi nyt tässä Siru sylissäni ja kirjoittaisi tätä 3 vuotis synttärisankarin postausta. Oon tosi onnekas että mulla on Siru! Parempaa koiraa en voisi ekaksi koiraksi silloiselle 10 vuotiaalle minulle toivoa <3 En saa nyt tähän kuin jonkuisen kuvan kun teen tämän mummulani koneella ja tässä ei ole mitään kuvia mitä laittaa. Joten yritän nyt jotenkin saada pari kuvaa tähän.




Siru ja Chili nauttii elämästä <3

2 kommenttia:

  1. Täs tuli muuten ittekki pohdittua, kun luin tän postauksen, että eihän me oltas luultavasti edes tutustuttu, jos ei oltas mun papan synttäreillä nähty ja meijän äidit ois alkanu jutteleen ja vielä jutteleen siitä, kuinka sulle ois tulos koira ens vuonna, mutta se tulikinvähän aiemmin :D mieti ny, ei oltas kavereita, ois aika sontamamaista jos niin ois, mut nyt eksyin aiheesta joten takaisin synttäreihin, hyvää synttäri siru tääl blogin puolellakin onniteltuna! ;) ja vähän myöhässä kans :D

    VastaaPoista