maanantai 11. elokuuta 2014

Back to school...

Eli tänään mulla alkoi koulu, ja vielä erikoulussa, kun aloitin siis ylä-asteen. Mua pelotti, jännitti ja ahdisti, pelkoon ja ahdistukseen on mulla henkilökohtaiset syyt joita en ihan täälä blogissa halua kertoa. Mutta kuitenkin. Päivä meni yli odotusten! Eli tosi hyvin :) Sain heti pari uutta kaveria! Kuljimme porukassa johon kuului siis minä, Emma, Eve, Nitta, Sara ja Veera :) Oon niin helpottunut että eka päivä on ohi! Nyt sitte pitäs lähtä ostaan mulle koulureppu :´D Saan sellasen Fjällräven Kånkenin :)) Mut siis aika myöhään...:D Kotiin oli kiva tulla ku ensimmäisenä vastassa oli aina pirteä Siru :D <3 Oon onnekas kun mulla on paljon eläimiä, ne jaksaa aina piristää päivää vaikka oisit kuinka maassa <3 Loppuun vielä pari äskön ottamaa kuvaa Sirusta :)


Hepuli sopuli!




Umppalumppa <3

My sweet little angel<3







Hyvää koulun alkua kaikille! :) Toivottaa: Tassujen toiveet-tiimi ;)

6 kommenttia:

  1. Iteäkin piristää aina koira kun on ollut 8 tuntia koulussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on niin ihania noi eläimet kun ne oikeesti saa iloiseksi! <3

      Poista
  2. Meillä alko koulu jo viime to... x)
    Mut kiva et eka päivä meni hyvin ja ihana Siru<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin joo nää koulut alkaa eri aikaan eri paikoissa. Se on <3

      Poista
    2. Hyvä et meni hyvin eka päivä ;) ei se lippujen lopuks niin kovin erilaista oo olla yläasteella ku ala-asteella paitsi et yläasteellä on paljon enemmän vapauksia :D sirkkaliisa on kyllä hieno noissa kuvissa :'D mustaki on aina kiva kun on koirat vastassa aina ku tuun kotiin ja miten ilosii ne on ku joku tulee, heittää kuperkeikkoja ja on aivan mielissään :DD mutta joo hyvää koulun alkua sulle ha lukuvuotta samoin ;)

      Poista
    3. Mulle se oli koska piti lähtä eri kouluun, eri paikkakunnalle ja erille luokille. Niin se on :D Ja jep se on kyllä mukava ku koirat on niin ilosii :) :D Kiitos, sulle myös ;)

      Poista